Keď mesiac sčervená
Posledný voňavý počin luxusného milánskeho módneho podniku, určený pre pánov, predstavuje esenciu víťazstva – najvyššej hodnoty úspešného muža. A hoci nejde práve o horúcu novinku, v boji o pánsku (ale i dámsku, z iného uhla pohľadu) priazeň má aj vďaka tomu konkurenčnú výhodu.
Nie je celkom jasné, ako Luna Rossa prišla k svojmu názvu. V preklade z taliančiny „červený mesiac“ aj dizajnom zapadá do rodiny pánskych produktov Prada so športovým nádychom; úzky červený pás s typickým grafickým názvom značky to len potvrdzuje. Dôležitejší ako obal je však obsah. Inšpirácia vône jachtingom, víťazstvom i pravou športovou bojovnosťou inklinuje k tuctovej zbrani výrobcov parfumov – mužnosti. V čom je ale toto posolstvo vo flakóne Luna Rossa iné? Síce nabíja dynamickou energiou a citeľný je aj dotyk športového adrenalínu, na nič sa však nehrá a neskrýva svoje skutočné zameranie. Luna Rossa chce byť v prvom rade vôňou úspešného muža, u ktorého hrá víťazstvo hlavnú rolu. A to vo všetkých stránkach života.
V jej prospech hovorí aj dravé zloženie, ktoré kombinuje všetky podstatné zložky mužnosti, ktorá chce vynikať nad ostatnými. Pomarančovo – levanduľový základ, mäta a šalvia nabudí váš deň tak, aby nebol nasiaknutý ničím iným, než čistým, neriedeným úspechom.
0 Komentáre
Môžete napísať komentár ako prvý.